Ετικέτες

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Ο Μεγάλος Χνουδωτός!

Διαβάσαμε την ιστοριούλα 

και συζητήσαμε για την έννοια της φιλίας, της αγάπης, της αλληλεγγύης, στα πλαίσια πάντα του Προγράμματος Αγωγής Υγείας που έχουμε αναλάβει για φέτος "Αξίζει ν' αγαπάς!"
Έπειτα, ο καθένας απο μας φαντάστηκε ποιον θα κουβαλούσε, όπως κουβαλούσε η Σίρα στο παραμύθι μας και γιατι ή ποιος θα τον κουβαλούσε, όπως τον Ίβικ και γιατι.
Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας θέση που φανταστήκαμε και εξηγήσαμε στην παρέα..

Μαριάνα: Κουβαλάω την Μαριβίκη, γιατι θέλουμε να βρούμε καροτάκια να τα φάμε!

Μιχάλης: Κουβαλάω την Αθηνά γιατι μου αρέσει.

Ευτύχης: Με κουβαλάει ο αδερφός μου, γιατι του κάνω χαρές!

Φώτης: Με κουβαλάει η μαμά γιατι μ' αγαπάει!

Αθηνά: Με κουβαλάει ο Μιχάλης γιατι τον αγαπώ!

Διογένης: Με κουβαλάει η μαμά, αλλά δε ξέρω γιατι..!

Έλενα : Κουβαλάω την Αναστασία γιατι είναι η αγαπημένη μου φίλη!

Κάλλια:  Κουβαλάω την μικρή μου αδερφή, για να πάμε να βρούμε χορταράκια, γιατι η μαμά μου είναι άρρωστη!

Κωστής : Με κουβαλάει η μαμά γιατι έχω σπάσει το πόδι μου!

Φίλιππος: Κουβαλάω ενα παιδάκι γιατι αρρώστησε κι εγώ το βοηθάω!

 Ελευθέριος: Με κουβαλάει ο μπαμπάς μου, για να μη με πατήσουν τα αυτοκίνητα!

Μαριβίκη: Με κουβαλάει η Κάλλια, για να πάμε να ψαρέψουμε ψάρια!

Κων/νος Β.: Κουβαλάω τον ξαδερφό μου, τον Χάρη, γιατι τον αγαπώ πολύ!

Αναστασία: Κουβαλάω την αδερφή μου, γιατι είναι πιο μικρή!

Κων/νος Μπ.: Με κουβαλάει η μαμά, επειδή δε μπορώ να προχωρήσω!

Κων/να: Κουβαλάω εγώ την μαμά μου, επειδή την αγαπάω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου